Audit webových stránek společnosti GTS CZECH a vznik webových stránek GTS Novera

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Audit webových stránek společnosti GTS CZECH a vznik webových stránek GTS Novera

Show full item record

No preview available
Title: Audit webových stránek společnosti GTS CZECH a vznik webových stránek GTS Novera
Author: Vyhnálek, Petr
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Diplomová práce pojednává o auditu webu a vzniku webových stránek. Audit webu slouží jako nástroj pro zjištění chyb a nedostatků a je výchozím podkladem pro vznik nového webu. Základem pro audit webu je kvalitní měření přístupů návštěvníků webové presentace, které je pravidelně vyhodnocováno. Webové stránky umístěné v Internetu jsou už běžným marketingovým nástrojem, který patří do marketingového mixu a začínají být i u nás využívány, podobně jako ve světě, k realizace on-line nákupům. Webová presentace a internetová reklama ať už v podobě bannerů nebo ve formě klíčových slov je dle mého soudu nejefektivnější komunikací proto, že jako jediná dokáže, pokud jsou nastaveny měřící ukazatele, změřit účinnost těchto kampaní a patří také k nejlevnějším formám reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/968
Date: 2006-05-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vyhnálek_2006_dp.pdfBlocked 2.584Mb PDF
vyhnálek_2006_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
vyhnálek_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account