Analýza marketingových příležitostí firmy PWO UNITOOLS, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingových příležitostí firmy PWO UNITOOLS, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingových příležitostí firmy PWO UNITOOLS, a.s.
Author: Ondruchová, Lucie
Advisor: Ladová, Janka
Abstract: Analýza marketingových příležitostí firmy PWO UNITOOLS CZ, a.s. se zaměřuje na rozpoznání nových a skrytých příležitostí a jejich využití ve prospěch této společnosti. V první části se práce teoreticky zaměřuje na popis jednotlivých analýz, které byly následně využity pro vypracování praktické části. Aby práce dosáhla svého cíle, byly provedeny různé analýzy, které se v konečném důsledku zaměřují na stejný výsledek. Mezi tyto analýzy jednak zahrnujeme situační analýzu, zejména proto, že obsahuje analýzu prostředí, dále SWOT analýzu, která navazuje na výsledky analýzy podnikového prostředí, a nakonec GE analýzu, která umožňuje zjistit atraktivitu trhu a konkurenční pozici podniku. Po provedení analytické části bylo provedeno zhodnocení současné situace. Na závěr bylo pro společnost stanoveno doporučení a návrhy na zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9924
Date: 2009-05-22
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 11839


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ondruchová_2009_bp.pdfBlocked 661.1Kb PDF
ondruchová_2009_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
ondruchová_2009_op.zip 38.10Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account