Projekt inovační marketingové strategie firmy Relyfo s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt inovační marketingové strategie firmy Relyfo s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt inovační marketingové strategie firmy Relyfo s.r.o.
Autor: Randýsková, Veronika
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Tématem diplomové práce je "Projekt inovační marketingové strategie firmy RELYFO s.r.o.". Zaměřuje se na formulování nové a odlišné marketingové strategie, která by napo-mohla efektivněji realizovat záměry společnosti na trhu cestovního ruchu a ubytování. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část obsahuje teoretické definování strategie a inovací. Dále jsem se zabývala rozdělením marketingových strategií dle významných autorů. Základem praktické části je analýza současného stavu marketingové strategie ve firmě a analýza vnitřního i vnějšího okolí společnosti. Na základě závěrů situační analýzy je navr-žena vhodná marketingová strategie pro dosažení podnikových a marketingových cílů. V závěrečné části práce jsou stanoveny strategie programů komunikace vhodné pro realizaci inovační marketingové strategie a marketingových cílů. Součástí projektu je časová analýza projektu metodou CPM, nákladová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10012
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11547


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
randýsková_2009_dp.pdfZablokované 2.624Mb PDF Zobrazit/otevřít
randýsková_2009_vp.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
randýsková_2009_op.pdf 1.257Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet