Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj
Autor: Krištúfková, Viera
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Direct marketing je efektívny marketingový komunikačný nástroj. Otázkou je, či je naozaj taký účinný aj v tak špecifickom prostredí ako je trh energií. Siemens Wind Power je výrobcom veterných turbín a nachádza sa v prvej desiatke najväčších producentov na svete. Táto oblasť nie je veľmi známa o to je však zaujímavejšie sledovať ako môžu marketingové komunikácie ovplyvniť toto prostredie. Predovšetkým ako sa dajú využiť pri získavaní zákazníkov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10032
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 10565


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krištúfková_2009_dp.pdfZablokované 1.788Mb PDF
krištúfková_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krištúfková_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet