Analýza produktového mixu O2 TV ve vztahu k cílovým skupinám a návrh komunikační strategie vzhledem k těmto cílovým skupinám

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza produktového mixu O2 TV ve vztahu k cílovým skupinám a návrh komunikační strategie vzhledem k těmto cílovým skupinám

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza produktového mixu O2 TV ve vztahu k cílovým skupinám a návrh komunikační strategie vzhledem k těmto cílovým skupinám
Autor: Piskořová, Helena
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o marketingových a komunikačních aktivitách společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Věnuje se marketingové analýze produktového a mar-ketingového mixu, popisu situace na trhu, konkurenci a cílovým skupinám, dále jednotli-vým částem marketingového mixu a marketingovým komunikacím. Cílem práce je navrh-nout efektivní marketingovou komunikaci s cílovými skupinami služby O2 TV. V závěru práce jsou navržena doporučení pro marketingové a komunikační aktivity služby O2 TV do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10051
Datum: 2009-08-14
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 14.08.2039
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10622


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
piskořová_2009_dp.pdfZablokované 1.005Mb PDF Zobrazit/otevřít
piskořová_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
piskořová_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet