Marketingové komunikace vybraných divadel

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace vybraných divadel

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace vybraných divadel
Autor: Stojarová, Věra
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato bakalářská práce analyzuje a srovnává současné marketingové komunikace Městského divadla Zlín a Slováckého divadla. Cílem práce je zjištění, zda tyto instituce dostatečně a efektivně využívají potenciál marketingových komunikací. Součástí práce je grafické zpracování analýzy tiskových výstupů v regionálních dennících. V závěru práce je představen stručný nástin možností změn v marketingových komunikací obou divadel.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10100
Datum: 2009-05-07
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10688


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
stojarová_2009_bp.pdfZablokované 1.529Mb PDF
stojarová_2009_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
stojarová_2009_op.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet