Zavedení mléčného nápoje DanUp na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zavedení mléčného nápoje DanUp na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zavedení mléčného nápoje DanUp na český trh
Autor: Kolínská, Kateřina
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je vypracování analýzy konkurenčního prostředí v segmentu potravin s jogurtovými nápoji a na základě této analýzy posuzuje reálnou možnost vstupu nového výrobku na trh. Teoretická část práce zpracovává rešerši literatury, dává východiska pro analýzu trhu a zabývá se také problematikou vstupu nového produktu na trh. V praktické části je pak provedena analýza trhu, charakteristika vybraného produktu a jeho komunikace. Na základě výstupů zpracovaných analýz jsou hodnoceny podmínky pro vstup nového produktu na trh. Projektová část navrhuje doporučení k realizaci záměrů sta-novených prací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10107
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2016
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10563


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kolínská_2009_dp.pdfZablokované 1.656Mb PDF Zobrazit/otevřít
kolínská_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kolínská_2009_op.doc 69Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet