FESTINA 2008 - Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

FESTINA 2008 - Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: FESTINA 2008 - Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky
Autor: Kopecký, Luboš
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o vlivu nových trendů na marketingové kampaně. V první, teoretické části, jsou představeny jak marketingové kampaně využívající tradiční postupy (tisková a rozhlasová reklama), tak i kampaně jdoucí novými směry (guerillový a virální marketing). Praktická část se zabývá organizací a realizací komplexní předvánoční kampaně týkající se propagace švýcarských hodinek značky Festina. Tato intenzivní kampaň, probíhající v období září - prosinec 2008, využívala standardních marketingových postupů. V projektové části je představen nový koncept marketingové komunikace: Festina eXtreme. Jedná se o on-line interaktivní fotografickou soutěž, těžící z participace zákazníka na reklamní kampani značky. Závěrem předkládám rozbor hypotézy, zda-li jsou nové marketingové trendy pro značku Festina přínosem, nebo neefektivním krokem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10153
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10612


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kopecký_2009_dp.pdfZablokované 2.434Mb PDF Zobrazit/otevřít
kopecký_2009_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kopecký_2009_op.doc 90.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet