Projekt komunikační strategie e-shopu firmy Sukiennik International, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt komunikační strategie e-shopu firmy Sukiennik International, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Skopový, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-18T02:54:31Z
dc.date.available 2019-05-04T23:00:10Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10166
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace e-shopu společnosti Sukiennik International, s.r.o. Teoretická část je tvořena základními informacemi o marketingu, formách reklamy, typech obchodů a obchodních modelech na Internetu. Analytická část práce sleduje současný stav marketingové komunikace. Pomocí SWET a CUBESTAT analýz zjišťuje nedostatky elektronické prezentace verze 1.0. Z tohoto šetření byly zjištěny nedostatky, které sloužily jako základ pro projekt vytvoření marketingové komunikace e-shopu společnosti. Byla provedena riziková, finanční a časová analýza projektu. cs
dc.format 81 s., 7.s cs
dc.format.extent 1548627 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019
dc.subject elektronická prezentace cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject SWET analýza cs
dc.subject Cubestat analýza cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject electronic prezentation en
dc.subject internet business en
dc.subject SWET analysis en
dc.subject Cubestat analysis en
dc.subject viral marketing en
dc.title Projekt komunikační strategie e-shopu firmy Sukiennik International, s.r.o. cs
dc.title.alternative The communication strategy project of e-shop company Sukiennik International, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vašek, Ivan
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of my final paper is to establish the project of the marketing communication of the e-shop of Sukiennik International, s.r.o. company. The theoretical part is formed by basic information about marketing, advertising, types of business and business models on the Internet. The analytical part of my work is keeping track of state-of-the-art marketing communication. By the help of SWET and CUBESTAT analysis this work is finding the indequacies of electronic presentation of version 1.0. From this inquiry were ascertained inadequacis, that served as a base for creation company's e-shop of the marketing communication project. The risk, financial and time analysis were accomplished. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 11552
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
skopový_2009_dp.pdfBlocked 1.476Mb PDF View/Open
skopový_2009_vp.doc 187Kb Microsoft Word View/Open
skopový_2009_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account