Analýza marketingu cestovního ruchu regionu Mohelnicko

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingu cestovního ruchu regionu Mohelnicko

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingu cestovního ruchu regionu Mohelnicko
Autor: Neuvirtová, Eva
Vedoucí: Reichl, Josef
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je na základě analýz vytvoření návrhů, které dle mého názoru vedou ke zlepšení současné situace regionu Mohelnicko v rámci cestovního ruchu. Bakalářská práce v první části uvádí teoretické poznatky v oblasti marketingu, marketingového výzkumu, analýzy SWOT, cestovního ruchu a marketingu v cestovním ruchu. V praktické části analyzuje současný stav regionu Mohelnicko v rámci cestovního ruchu pomocí primárního (dotazníkového) a sekundárního šetření. Zhodnocení výsledků je zachyceno v analýze SWOT. Na základě těchto analýz jsou v závěru navrženy doporučení, která vedou k rozvoji cestovního ruchu regionu Mohelnicko.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10246
Datum: 2008-12-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10375


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
neuvirtová_2009_bp.pdfZablokované 1.092Mb PDF
neuvirtová_2009_vp.doc 68Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
neuvirtová_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet