Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce
Autor: Plánková, Eva
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: V této bakalářské práci na téma "Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce AHOLD Czech Republic, a.s.", je zpracována problematika působení reklamy na zákaz-níka maloobchodního řetězce z několika pohledů. Účinnosti reklamy tj. jestli právě ona vede zákazníka k nákupu či návštěvě prodejny, zda si díky ní dělá obrázek o nabízených službách a produktech a v neposlední řadě, zda kampaň "Trvale nízká cena" a "Věřte níz-kým cenám" splnila očekávání společnosti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V Teoretické části se zabývám marketingem, reklamou a reklamou v maloobchodě. V praktické části jsou mé poznatky, analýza a doporučení pro společnost AHOLD Czech Republic, a.s., která působí na českém trhu od roku 1991.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10363
Datum: 2009-05-27
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Institut bezpečnostních technologií
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 13340


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
plánková_2009_bp.pdfZablokované 767.2Kb PDF
plánková_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
plánková_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet