Budování image společnosti Plastika a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování image společnosti Plastika a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování image společnosti Plastika a.s.
Autor: Vrzalová, Monika
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Veřejné mínění je obrazem úrovně komunikace firmy (především v oblasti PR) s veřejností. Tato bakalářská práce analyzuje image společnosti Plastika a.s. v očích regionální veřejnosti metodou výzkumné sondy, která se uskutečnila mezi 200 obyvateli kroměřížského regionu. Sběr dat byl realizován v prvním týdnu v prosinci 2005 prostřednictvím samostatného, anonymního a dobrovolného vyplňování standardizovaného dotazníku rozčleněného do následujících okruhů: společnost jako nejvýznamnější zaměstnavatel regionu, který zaměstnává i ZP občany, ekologické chování firmy, společnost podporující region (podnikové občanství), mediální známost. Výsledky prokázaly důležitost budování pozitivní image u všech cílových skupin, tedy i u regionální veřejnosti a jsou výzvou pro marketingové oddělení společnosti Plastika a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1042
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2693


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vrzalová_2006_bp.pdfZablokované 1.211Mb PDF
vrzalová_2006_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vrzalová_2006_op.doc 39Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet