Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice
Autor: Lang, Josef
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je na základě analýzy marketingových komunikací popsat a ukázat v praxi používané marketingové a strategické přístupy, které při kvalitní implementaci dokáží účinně vybudovat a udržovat stabilní, respektovanou pozici nemocnice na trhu a její prosperitu v civilizované společnosti. Teoretická část práce vysvětluje základní oblasti trhu zdravotnických služeb, pojetí marketingu a marketingových komunikací ve zdravotnictví. Analytická část seznamuje s marketingovými komunikacemi nemocnice a s popisem jejich dosavadních nástrojů interní a externí komunikace. V projektové části bude zpracována komunikační strategie k jednotlivým cílovým skupinám, která by měla vést k lepší informovanosti veřejnosti a upevnění dobrého jména nemocnice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10456
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10614


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lang_2009_dp.pdfZablokované 708.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
lang_2009_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lang_2009_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet