Projekt marketingové strategie spediční firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové strategie spediční firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové strategie spediční firmy
Autor: Vaňková, Jaroslava
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii a doporučení pro spediční firmu a to na základě provedených analýz. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na teoretické poznatky, týkající se řešené problematiky. Druhá část tyto poznatky převádí na praktické řešení problému. Je zde definován podnik, jeho současný stav, okolí podniku. Jsou navržena opatření, která by měla vést k rozvoji firmy, postup implementace a kontroly její realizace. Práce hodnotí očekávané přínosy a případná možná rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10715
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 12444


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vaňková_2009_dp.pdfZablokované 1.912Mb PDF
vaňková_2009_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vaňková_2009_op.doc 69Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet