Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Autobazar XYZ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Autobazar XYZ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Autobazar XYZ
Autor: Adámková, Jana
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Tato bakalářská práce je vypracovaná za účelem zjištění důležitosti marketingového komunikačního mixu ve firmách a jeho míry užití v dnešní době. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení a popis všech části marketingového komunikačního mixu. Praktická část se zaobírá analýzou současného komunikačního mixu ve firmě s návrhem na zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10760
Datum: 2009-05-27
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 27.05.2011
Ústav: Institut bezpečnostních technologií
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13330


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
adámková_2009_bp.pdf 434.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
adámková_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
adámková_2009_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet