Analýza PR marketingových aktivit společnosti Garnier

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza PR marketingových aktivit společnosti Garnier

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza PR marketingových aktivit společnosti Garnier
Autor: Dvořáčková, Martina
Vedoucí: Svoboda, Václav
Abstrakt: Teoretická část této práce je zaměřena na význam public relations v marketingové komuni-kaci, představuje jednotlivé složky a zabývá se též novými trendy v PR. Praktická část analyzuje public relations marketingové aktivity společnosti Garnier. Hlavní důraz je kladen na webové stránky prokrasnetelo.cz, které sledují právě nové trendy public relations. Součástí je rovněž výzkum, jak stránky PKT ovlivňují vnímání značky a nakolik jsou tedy nová média v PR úspěšná.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10762
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10498


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dvořáčková_2009_bp.pdf 1.992Mb PDF Zobrazit/otevřít
dvořáčková_2009_vp.doc 92.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dvořáčková_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet