Tvorba učebnice IKT pro ZŠ Křižná

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba učebnice IKT pro ZŠ Křižná

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kašpárková, Svatava
dc.contributor.author Stejskalová, Gabriela
dc.date.accessioned 2010-07-18T08:04:58Z
dc.date.available 2010-07-18T08:04:58Z
dc.date.issued 2009-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10773
dc.description.abstract Učebnice hrají v edukačním procesu velmi důležitou úlohu. Jsou nástrojem, pomocníkem, průvodcem i normou, proto je jejích výběr nebo tvorba velmi důležitý proces. Cílem diplomové práce je navrhnout učebnici IKT pro potřeby ZŠ Křižná, Valašské Meziříčí. První část shrnuje teoretické informace o učebnicích, jejich funkcích a hodnocení. Ve druhé části je provedeno hodnocení tří učebnic IKT pro základní školy. Závěr je věnován návrhu učebnice pro žáky a učitele naší školy. cs
dc.format 80 s., 16 s. příloh cs
dc.format.extent 9660799 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject texbook en
dc.subject teaching papers en
dc.subject evaluation of texbooks en
dc.subject education en
dc.subject učebnice cs
dc.subject učební text cs
dc.subject hodnocení učebnic cs
dc.subject výuka cs
dc.subject kurikulum cs
dc.title Tvorba učebnice IKT pro ZŠ Křižná cs
dc.title.alternative Design of textbook for ICT et Public School Křižná en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mikulová, Lenka
dc.date.accepted 2009-06-04
dc.description.abstract-translated Textbooks plays a very important role in education. They serve as tool and tutor, guidebook and gauge, so creating or choosing an appropriate one is very important. The target of this diploma thesis is to designed a textbook of the subjekt called Information and comunication technology for need of pupils and teachers of the basic school Křižná, Valašské Meziříčí. First part summons teoretical information about textbooks, their function and evaluation. In the second part is done an evaluation of three textbooks edited especially for czech basic school. The conclusion is given to suggestion of our own textbook which is specially tailored for the needs of our pupils and teachers. en
dc.description.department Ústav automatizace a řídicí techniky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/91 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro základní a střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Elementary and Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.identifier.stag 12597
dc.date.assigned 2009-02-27
utb.result.grade B
local.subject informační technologie cs
local.subject učebnice základních škol cs
local.subject information technology en
local.subject elementary school textbooks en


Files in this item

Files Size Format View
stejskalová_2009_dp.pdf 9.213Mb PDF View/Open
stejskalová_2009_vp.doc 292Kb Microsoft Word View/Open
stejskalová_2009_op.doc 256.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account