Marketingové aktivity značky Merida zaměřené na ženy v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové aktivity značky Merida zaměřené na ženy v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové aktivity značky Merida zaměřené na ženy v České republice
Autor: Navarová, Lucie
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je vypracování projektu propagace cyklistických produktů značky Merida pro ženy v českém prostředí. Teoretická část práce zpracovává rešerši literatury v oblasti marketingových komunikací, spotřebitelského chování a moderního marketingového výzkumu. Stanovuje odborná východiska pro praktickou a projektovou část práce. V praktické části je proveden výzkum nákupního chování žen v českém cyklistickém prostředí, jehož výsledky definují zásady pro tvorbu projektu propagace, jež je vypracován v projektové části diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10835
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10573


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
navarová_2009_dp.pdfZablokované 504.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
navarová_2009_vp.zip 17.58Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
navarová_2009_op.doc 60Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet