Analýza konkurence na jednotném evropském trhu firmy ROLOFOL s.r.o.
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Rychtar, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Klinková, Edita
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T09:11:19Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T09:11:19Z |
|
dc.date.issued |
2008-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10896
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této bakalářské práce, která má název analýza konkurence, je především poukázat na rostoucí význam pojmu konkurenceschopnost na rozsáhlém evropském trhu. Práce se nejprve tímto tématem zabývá na teoretické úrovni, kde hlavním krokem je shromáždění informací z odborné literatury týkající se dané problematiky. Následuje praktická část obsahující charakteristiku firmy a jejich konkurentů, dále pak analýzy a srovnání s konkurenčními firmami. Na závěr jsou navržena doporučení, jak je možné zvýšit konkurenceschopnost na jednotném evropském trhu. |
cs |
dc.format |
66 s. |
cs |
dc.format.extent |
1175096 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
Porterova metoda
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
BCG matice
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
BCG matrix
|
en |
dc.title |
Analýza konkurence na jednotném evropském trhu firmy ROLOFOL s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of competition of the company ROLOFOL s.r.o. on the Single European Market. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2009-01-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this Bachelor thesis, which named analysis of competition is firstly refer to inreasing meaning of conception competitive advantage on the wide European market. Firstly we deal with of this topic on the theoretic level, where the main step is collection of information relevant to problems from qualification literature. After that follows practical part which contains characteristic of company and their competitors, then the analysis and compare with competitor's companies. In conclusion there are propose recommendation how we can increase competitive advantage on the single European market. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
10378
|
|
dc.date.assigned |
2008-10-10 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam