Projekt komunikační strategie firmy, Miroslav Frňka, Kovorys

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt komunikační strategie firmy, Miroslav Frňka, Kovorys

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt komunikační strategie firmy, Miroslav Frňka, Kovorys
Autor: Kocourek, František
Vedoucí: Staňková, Eva
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu komunikační strategie firmy Miroslav Frňka, Kovorys. Cílem projektu je utváření dobrého jména firmy, snížení rizika konku-renčního prostředí, rozšíření škály odběratelů a udržení dlouhodobé stabilizace firmy na průmyslovém trhu. V teoretické části je popsána komunikační strategie a prostředí B2B trhů. Analytická část obsahuje charakteristiku firmy Miroslav Frňka, Kovorys, analýzy firmy a analýzu její dosavadní marketingové komunikace. Z výše uvedených analýz jsou vygenerovány nedostatky. V projektové části jsou navržena jednotlivá řešení zjištěných nedostatků. V závěru práce je vypracovaný projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10946
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 12374


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kocourek_2009_dp.pdf 2.318Mb PDF Zobrazit/otevřít
kocourek_2009_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kocourek_2009_op.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet