Analýza konkurenčního prostředí firmy Coca-Cola HBC Česká republika, spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy Coca-Cola HBC Česká republika, spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurenčního prostředí firmy Coca-Cola HBC Česká republika, spol. s r. o.
Autor: Gregorová, Nikol
Vedoucí: Brišová, Hana
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí společnosti Coca-Cola HBC Česká republika, s.r.o. V teoretické části jsou rozebrána témata strategického marketingu, jako jsou marketingové řízení, marketingová situační analýza, konkurence a její analýza, SWOT analýza, identifikace konkurence podle tržního podílu, Porterův 5 - faktorový model a marketingový mix. Tato práce byla zpracována na základě studia odborné literatury v oblasti marketingu. Druhá, analytická část je věnována profilu společnosti a její konkurenceschopnosti na českém trhu, včetně analýz stávajících konkurentů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10965
Datum: 2009-04-28
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 13049


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gregorová_2009_bp.pdfZablokované 1.371Mb PDF
gregorová_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
gregorová_2009_op.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet