Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o.
Autor: Prosecký, Tomáš
Vedoucí: Komínková, Miroslava
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá analýzou současných možností elektronické komerce (e-commerce) v České republice. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh strategie implementace e-commerce do firmy Skřička Sportex, s.r.o. Strategie obsahuje výběr doda-vatele e-commerce řešení, distribučních a platebních kanálů, nákladovou a rizikovou analý-zu implementace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1097
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2026
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3984


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
prosecký_2006_dp.pdfZablokované 2.870Mb PDF Zobrazit/otevřít
prosecký_2006_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
prosecký_2006_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet