Posouzení problematiky ISO 9001 vzhledem k řízení kvality služeb ve firmě Samohýl MB, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Posouzení problematiky ISO 9001 vzhledem k řízení kvality služeb ve firmě Samohýl MB, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Posouzení problematiky ISO 9001 vzhledem k řízení kvality služeb ve firmě Samohýl MB, a.s.
Autor: Stiborová, Marcela
Vedoucí: Starý, Petr
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je posouzení efektivnosti zavedení systému managementu jakosti podle normy ISO 9001:2000 ve společnosti Samohýl MB a.s. vzhledem k řízení služeb. Porovnání oblasti prodeje a zásob před zavedením normy ISO 9001:2000 a po zavedení normy ISO 9001:2000. Na základě literárních zdrojů jsou zpracovány teoretické podklady pro tuto práci. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu managementu jakosti služeb ve společnosti a zhodnocením vymezených oblastí před implementací a po implementaci normy ISO 9001:2000. V závěru této práce jsou shrnuta doporučení k optimalizaci současného stavu managementu jakosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11015
Datum: 2008-12-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Finanční řízení podniku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10362


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
stiborová_2009_bp.pdf 5.439Mb PDF Zobrazit/otevřít
stiborová_2009_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
stiborová_2009_op.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet