Komunikační plán nových POP produktů firmy Dekor spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační plán nových POP produktů firmy Dekor spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační plán nových POP produktů firmy Dekor spol. s r. o.
Autor: Langerová, Michala
Vedoucí: Berka, Lubomír
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je vytvořit komunikační plán marketingových aktivit nových POP produktů firmy Dekor s r. o. Pomocí těchto aktivit tak seznámit stávající zákazníky s novými typy a technologiemi POP produktů a přilákat zákazníky nové. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky o tvorbě komunikačního plánu. Dále je uvedena problematika komunikovaného produktu POP. V ostatních částech je popsána teorie marketingové komunikace a trend její integrace, teorie komunikačního mixu a jeho nástrojů. Je zde nastíněn význam podlinkových aktivit. Praktická část poskytuje náhled do současné marketingové komunikace POP produktů ve firmě a její analýza. Následně vypracování návrhu komunikačního plánu se všemi náležitostmi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11070
Datum: 2010-01-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13533


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
langerová_2010_bp.pdf 1.822Mb PDF Zobrazit/otevřít
langerová_2010_vp.pdf 240.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
langerová_2010_op.pdf 290.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet