Komunikační plán nových POP produktů firmy Dekor spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán nových POP produktů firmy Dekor spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Berka, Lubomír
dc.contributor.author Langerová, Michala
dc.date.accessioned 2010-07-18T12:12:29Z
dc.date.available 2010-07-18T12:12:29Z
dc.date.issued 2010-01-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11070
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je vytvořit komunikační plán marketingových aktivit nových POP produktů firmy Dekor s r. o. Pomocí těchto aktivit tak seznámit stávající zákazníky s novými typy a technologiemi POP produktů a přilákat zákazníky nové. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky o tvorbě komunikačního plánu. Dále je uvedena problematika komunikovaného produktu POP. V ostatních částech je popsána teorie marketingové komunikace a trend její integrace, teorie komunikačního mixu a jeho nástrojů. Je zde nastíněn význam podlinkových aktivit. Praktická část poskytuje náhled do současné marketingové komunikace POP produktů ve firmě a její analýza. Následně vypracování návrhu komunikačního plánu se všemi náležitostmi. cs
dc.format 72 cs
dc.format.extent 1911181 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject POP produkty cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject in-store komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject plan of communication activities en
dc.subject POP products en
dc.subject marketig communication en
dc.subject in-store communication en
dc.subject communication mix en
dc.title Komunikační plán nových POP produktů firmy Dekor spol. s r. o. cs
dc.title.alternative The Communication Plan for the Brand New POP Products of the Company Dekor Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelors thesis is to create a plan of marketing activities for new POP products of Dekor company. (With help of these activities company wants to make existing customers acquainted with new kinds and technologies of the POP products and attract newcustomers. The first part deals with description of threoretical finding of making a plan of communication activities. In the following pages the theory of the POP product is explained. Marketing communication theory and modern trend of integration, communication mix and its instruments are described in the next pages. Important secondary activities are here mentioned as well. The analytical part researches currrent marketing communication activities POP of the company and considers its analysis. After that a proposal of the new plan of communication activities with all of the proprieties follows. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13533
dc.date.assigned 2010-02-23
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
langerová_2010_bp.pdf 1.822Mb PDF View/Open
langerová_2010_vp.pdf 240.8Kb PDF View/Open
langerová_2010_op.pdf 290.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account