Analýza marketingového mixu služeb zákazníkům podniku GARDEN, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu služeb zákazníkům podniku GARDEN, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu služeb zákazníkům podniku GARDEN, s.r.o.
Autor: Šimík, Marek
Vedoucí: Čablová, Markéta
Abstrakt: V mé Bakalářské práci jsem se zaměřil na analýzu marketingového mixu služeb v podniku GARD&N s.r.oPodnik se zaobírá projektováním a realizací zahrad. Hlavním cílem této práce je důkladně analyzovat, a poté zhodnotit současný marketingový mix. Navrhnout zdokonalení slabých stránek marketingového mixu ve společnosti, které povede ke zvýšení marketingových aktivit společnosti, zejména propagačních a provozních. Včetně ekonomických dopadů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1109
Datum: 2006-05-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3588


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šimík_2006_bp.pdf 2.570Mb PDF Zobrazit/otevřít
šimík_2006_vp.doc 41Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šimík_2006_op.doc 32Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet