Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Valenta, Pavel
dc.date.accessioned 2010-07-18T12:45:31Z
dc.date.available 2010-07-18T12:45:31Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11135
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá identifikací cílových skupin, následně vytvořením profilu jednotlivých segmentů. Na základě zjištěných informací o firmě je vytvořen návrh marketingové strategie firmy. Práce se věnuje české firmě Mad Max Sportswear Company s.r.o., která se zabývá dovozem, výrobou a prodejem zboží především pro kulturistiku a fitness, s důrazem na oblečení a exkluzivní značky švédského výrobce Gasp a Better Bodies. Analýza je provedena s využitím dotazování cílových skupin a managementu firmy. Je zohledněno vnímání prodávaných značek firmy na spotřebitelském trhu, které je zpra-cováno pomocí sémantického diferenciálu. S využitím zjištěných informací a porovnáním zjištěných výsledků sémantického diferenciálu jsou identifikovány rozdíly mezi vnímáním značky. Jsou formulovány východiska pro návrh strategie. Jsou identifikovány cílové skupiny, vytvořeny profily segmentů a je navržena vhodná marketingová strategie, včetně návrhu komunikaci s těmito segmenty. cs
dc.format 76 s., 22 s. příloh cs
dc.format.extent 6357667 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject profily segmentů cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject segmentační výzkum cs
dc.subject sémantický diferenciál cs
dc.subject kulturistické oblečení cs
dc.subject fitness oblečení cs
dc.subject Gasp cs
dc.subject Better Bodies cs
dc.subject marketing en
dc.subject target groups en
dc.subject segmentation en
dc.subject profiles of segments en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject segmentation research en
dc.subject semantic differential en
dc.subject bodybuilding clothes en
dc.subject fitness apparel en
dc.subject Gasp en
dc.subject Better Bodies en
dc.title Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy cs
dc.title.alternative Identification of objective groups, forming of the segment's forms and project of firm's strategy en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hradiská, Elena
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated his Diploma work deals with the identification of target groups, then creating a profile of each segment. Based on the information about the company is to design a firm's marketing strategy. Work deals with a Czech company Mad Max Sportswear Company s.r.o., which deals with the import, manufacture and sale of goods primarily for the bodybuilding and fitness, with an emphasis on clothing and exclusive brands of Swedish manufacturer Gasp and Better Bodies. The analysis is conducted using interviews focus groups and management of the com-pany. It reflected the perception of brands sold by company in the consumer market, which is processed using the semantic differential. Using the information collected and identified by comparing the results of the semantic differential are identified differences between the perception of the brand. They formulated the basis for a strategy. There are identified target groups, create profiles, segments and appropriate marketing strategies proposed, including the design of communication with these segments. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 17087
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
valenta_2010_dp.pdf 6.063Mb PDF View/Open
valenta_2010_vp.pdf 55.21Kb PDF View/Open
valenta_2010_op.pdf 65.04Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account