Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o.
Autor: Margetínová, Kristýna
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá stanovením doporučení zavádění Customer Relationship Management ve vybrané společnosti. V teoretické části autor systematicky zpracovává poznatky nezbytné k pochopení CRM, jeho podstatu, popis tvorby vztahu se zákazníkem, implementaci CRM a častá rizika spojená s jeho zaváděním. Klíčovým bodem praktické části je, na základě pochopení a popisu současné úrovně vztahů se zákazníky ve firmě, navrhnout vhodná, nenákladná a časově nenáročná řešení pro implementaci CRM. Závěrem autor v nákladové analýze ověřuje realizovatelnost doporučení vzhledem k finančním možnostem firmy a definuje rizika, jež mohou nastat v souvislosti s realizací návrhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1117
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4160


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
margetínová_2006_bp.pdfZablokované 1.166Mb PDF
margetínová_2006_vp.doc 40Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
margetínová_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet