PPC internetová reklamní kampaň ve společnosti Hanácká Kyselka s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

PPC internetová reklamní kampaň ve společnosti Hanácká Kyselka s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: PPC internetová reklamní kampaň ve společnosti Hanácká Kyselka s.r.o.
Autor: Jakubek, Petr
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je objasnit problematiku PPC internetové reklamní kampaně ve vybrané společnosti. Teoretická část se zabývá pojmy jako marketing na internetu, internetová reklama a její hlavní části, která je zaměřena na PPC reklamu. V praktické části je nejdříve zanalyzována marketingová komunikace dané společnosti prostřednictvím SWOT analýzy a BCG matice. Následuje projekt zaměřený na vytvoření PPC reklamní kampaně prostřednictvím Google AdWords a Sklik. Nakonec je sestavena nákladová a riziková analýza projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11232
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 15309


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jakubek_2010_dp.pdf 4.330Mb PDF Zobrazit/otevřít
jakubek_2010_vp.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jakubek_2010_op.pdf 825.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet