Projekt obchodní strategie firmy egoé s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt obchodní strategie firmy egoé s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt obchodní strategie firmy egoé s.r.o.
Autor: Gronychová, Markéta
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou obchodní strategie a její tvorby ve společnosti egoé s.r.o. Práce se skládá ze tří částí, přičemž v teoretické části jsou zpracovány odborné poznatky z oblasti problematiky tvorby strategie. Analytická část charakterizuje firmu egoé s.r.o., její současnou situaci a analyzuje externí i vnitřní prostředí firmy. V projektové části jsou následně navrženy možnosti řešení vedoucí ke zlepšení současné situace společnosti v obchodní oblasti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11288
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 16207


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gronychová_2010_dp.pdf 1.643Mb PDF Zobrazit/otevřít
gronychová_2010_vp.doc 67.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
gronychová_2010_op.pdf 57.41Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet