Projekt zlepšení konkurenčního postavení společnosti FIREX SLOVAKIA s.r.o. na domácím trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení konkurenčního postavení společnosti FIREX SLOVAKIA s.r.o. na domácím trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kostková, Miroslava
dc.contributor.author Bolečková, Mária
dc.date.accessioned 2010-07-13T16:18:38Z
dc.date.available 2016-05-27T23:00:20Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1129
dc.description.abstract Cieľom práce je stanoviť konkurenčnú stratégiu pre firmu FIREX SLOVAKIA s.r.o., ktorá sa špecializuje na predaj tovaru a poskytovanie komplexných služieb v oblasti požiarnej ochrany. V prvej časti práce sú spracované teoretické východiská z oblasti problematiky malých a stredných podnikov, manažmentu, marketingu a konkurencie. V druhej časti práce je spracovaná analýza firmy od jej vzniku až po súčasnosť. Z analýzy sú vyvodené východiská a tieto sú rozpracované v projekte na zlepšenie konkurenčného postavenia firmy v budúcom období. cs
dc.format 99 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 549435 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2016
dc.subject malé a stredné podniky cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový proces cs
dc.subject manažment cs
dc.subject manažér cs
dc.subject konkurencia cs
dc.subject konkurenčná stratégia cs
dc.subject small and middle sized companies en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing process en
dc.subject management en
dc.subject manager en
dc.subject competition en
dc.subject competitive strategy en
dc.title Projekt zlepšení konkurenčního postavení společnosti FIREX SLOVAKIA s.r.o. na domácím trhu cs
dc.title.alternative Project for increased competitive position of company FIREX SLOVAKIA s.r.o. at home market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vlčková, Ilona
dc.date.accepted 2006-06-01
dc.description.abstract-translated The aim of my thesis is to set a competitive strategy for company FIREX SLOVAKIA s.r.o., that specializes in merchandise sale and provision of complex services in area of fire prevention. The first part of my thesis consists of processed theoretical solutions to problems of small and middle sized companies, management, marketing and competition. In the second part I process company's analysis from the company's establishment till its present situation. From the analysis I draw the solutions and I implement them into the project for improved competitive company's position in future activities. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3773
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
bolečková_2006_dp.pdfBlocked 536.5Kb PDF View/Open
bolečková_2006_vp.doc 39Kb Microsoft Word View/Open
bolečková_2006_op.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account