Fair Trade v prostředí českých spotřebitelů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Fair Trade v prostředí českých spotřebitelů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Fair Trade v prostředí českých spotřebitelů
Autor: Zelenková, Jiřina
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Fair Trade, spravedlivý obchod, je na českém trhu novinkou. Od roku 1994 mají obyvatelé České republiky možnost enviromentálně šetrně nakupovat. Vstup na trh byl bezesporu úspěšný, zejména z pohledu přínosu, meziročních srovnání v České republice a zároveň s přihlédnutím k neziskovosti oboru. Diplomová práce se dívá na Fair Trade jako na komerční značku, kterou podrobuje mechanismům strategického marketingového plánování. Úvod diplomové práce je věnován rešerši literatury, týkající se tématu Fair Trade. V praktické části je provedena analýza současného stavu, analýza zákazníků, potenciálních zákazníků a potenciálního trhu. Cílem je segmentace, tržní zacílení a umístění produktů Fair Trade. Přestože se marketingový přístup liší od tradičního edukativního marketingu značky, cíl diplomové práce i českého Fair Trade hnutí je stejný: mít co možná nejvíce spokojených zákazníků značky Fair Trade na českém trhu a tím více přispívat producentům z rozvojových zemí, pro které značka vznikla.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11389
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 17095


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zelenková_2010_dp.pdf 2.374Mb PDF Zobrazit/otevřít
zelenková_2010_vp.pdf 62.86Kb PDF Zobrazit/otevřít
zelenková_2010_op.pdf 65.73Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet