Návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje reklamního textilu značky Hanes na českém trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje reklamního textilu značky Hanes na českém trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje reklamního textilu značky Hanes na českém trhu
Autor: Zouharová, Šárka
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce obsahuje návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje produktů značky Hanes. Teoretická část obsahuje literární rešerši o komunikačních strategiích a ná-strojích, a o marketingové komunikaci jako celku. Praktická část analyzuje vnitřní a vnější okolí firmy. Na základě těchto poznatků jsou navrhnuty marketingové nástroje pro novou marketingovou komunikaci. Projekt zahrnuje stanovení propagačních cílů, cílových skupin, komunikační strategie a jednotlivé marketingové nástroje. Nakonec je vypracována nákla-dová, časová a riziková analýza. Vypracovaný projekt bude firmě sloužit jako podklad pro uskutečnění její marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11395
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 14936


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zouharová_2010_dp.pdf 2.438Mb PDF Zobrazit/otevřít
zouharová_2010_vp.zip 22.23Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
zouharová_2010_op.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet