Marketingové komunikace obchodně společenského centra

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace obchodně společenského centra

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace obchodně společenského centra
Autor: Pawliková, Marcela
Vedoucí: Zavřelová, Veronika
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o marketingových komunikacích obchodně společenského centra Olomouc City. V teoretické části práce jsou uvedena obecná pravidla pro marketingové komunikace s využitím poznatků uvedených v odborné literatuře. Praktická část této práce obsahuje analýzu marketingového prostředí a současný stav marketingových aktivit centra. V projektové části diplomové práce je zpracován projekt marketingových komunikací Olomouc City. Projekt je doplněný o finanční rozpočet a doporučení pro efektivní komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1146
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2016
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2784


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pawliková_2006_dp.pdfZablokované 4.230Mb PDF Zobrazit/otevřít
pawliková_2006_vp.doc 60Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pawliková_2006_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet