Spotřebitelský segment Nastupující stříbrná generace - nákupní chování žen v sortimentu oděvů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Spotřebitelský segment Nastupující stříbrná generace - nákupní chování žen v sortimentu oděvů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Spotřebitelský segment Nastupující stříbrná generace - nákupní chování žen v sortimentu oděvů
Autor: Müllerová, Hana
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Ve své diplomové práci se zabývám tématem spotřebitelského chování tzv. nastupující stří-brné generace. Nastupující stříbrnou generací jsou lidé nad padesát let výše, kteří jsou pracovně i společensky aktivní. V praktické části se budu snažit zachytit aktuální a kon-krétní stav problému. Zahrnout analýzu do širšího kontextu spojeného s nákupem, výběrem oblečení, značkou, ekonomickou stránkou. Jako metodu analýzy použiji dotazníkové šetře-ní. Na analýzu navážu projektovou část, ve které zhodnotím získané informaci a navrhnu možné postupy pro zlepšení prodeje této specifické cílové skupině. Jaké komunikační pro-středky jsou nejvhodnější a jak je třeba zacílit případné marketingové kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11504
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13744


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
müllerová_2010_dp.pdf 1.336Mb PDF Zobrazit/otevřít
müllerová_2010_vp.pdf 60.36Kb PDF Zobrazit/otevřít
müllerová_2010_op.pdf 58.21Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet