Lokalizační rozhodování ve společnosti Telefónica O2 při provozu call center

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Lokalizační rozhodování ve společnosti Telefónica O2 při provozu call center

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Lokalizační rozhodování ve společnosti Telefónica O2 při provozu call center
Autor: Kopťáková, Lídia Monika
Vedoucí: Damborský, Milan
Abstrakt: Cílem této práce je určit lokalizační faktory společnosti Telefónica O2 při provozu call center a navrhnout možnosti jejich další lokalizace. Teoretická část práce se věnuje jednotlivým lokalizačním teoriím od "klasických" až po "současné" teorie s přihlédnutím na řešenou problematiku. Praktická část práce popisuje práci call center ve společnosti Telefónica O2, práci operátorů, lokalizační faktory při umísťování jednotlivých call center. Dále jsou v praktické části uvedeny hlavní lokalizační faktory call center a provedeno jejich zhodnocení. V závěru práce jsou navrhnuty další možnosti lokalizace call center a nastíněn možný další vývoj call center s ohledem na klíčové lokalizační faktory
URI: http://hdl.handle.net/10563/11563
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 15763


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kopťáková_2010_dp.pdf 774.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
kopťáková_2010_vp.doc 67.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kopťáková_2010_op.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet