Vnímání vybrané značky mezi vysokoškoláky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání vybrané značky mezi vysokoškoláky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hradiská, Elena
dc.contributor.author Chvalina, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-18T23:02:12Z
dc.date.available 2010-07-18T23:02:12Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11584
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním oděvní značky vysokoškolskými studenty. Teoretická část vysvětluje pojem značka, popisuje význam silné značky, budování značky a systémy značek. Praktická část zkoumá vybranou značku, stejně jako její vnímání. Součástí praktické části je dotazník, s jehož pomocí lze prozkoumat preference studentů vysokých škol a jejich přístup k dané značce, a návrhy na řešení stávající situace s ohledem na popsané výsledky průzkumu. cs
dc.format 61 s., 4 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1506364 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject Brand en
dc.subject reception en
dc.subject research en
dc.subject communication en
dc.title Vnímání vybrané značky mezi vysokoškoláky cs
dc.title.alternative University students' reception of chosen brand en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2010-05-28
dc.description.abstract-translated This graduate work is oriented on university students'reception of clothing brand. The definition of the term "brand" is in the theoretical part, as well as "strong brand importance" description, brand building and brand systems. The practical part is defining the chosen brand and its reception as well. The practical part includes questioner which helps to survey preference of university students and their attitude to the brand, and proposals for resolutions of current situation considering described results of the research. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13618
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
chvalina_2010_bp.pdf 1.436Mb PDF View/Open
chvalina_2010_vp.pdf 49.52Kb PDF View/Open
chvalina_2010_op.pdf 53.73Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account