Návrh marketingového plánu České pojišťovny - odboru pojištění motorových vozidel

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingového plánu České pojišťovny - odboru pojištění motorových vozidel

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingového plánu České pojišťovny - odboru pojištění motorových vozidel
Autor: Vavruša, Martin
Vedoucí: Duda, Jan
Abstrakt: V práci se zabýváme problematikou občanského pojištění motorových vozidel a řešíme nepříznivý vývoj posledních období v tomto odvětví. Představujeme základní principy trhu pojištění vozidel a pomocí podnikového marketingového mixu, ekonomických a marketingových analýz rozebíráme činnost společnosti a její prostředí. Na základě těchto informací navrhujeme marketingový plán, který zakládáme především na zlepšení služeb zákazníkům, produktových novinkách, komplexnosti nabídky, segmentaci zákazníků a atraktivní podpoře prodeje. Rovněž se zaobíráme metodami, jak si udržet stávající zákazníky a jak pečovat o jejich spokojenost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11630
Datum: 2010-04-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 15815


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vavruša_2010_bp.pdf 1.098Mb PDF Zobrazit/otevřít
vavruša_2010_vp.tif 144.3Kb Obrázek TIFF Zobrazit/otevřít
vavruša_2010_op.pdf 504.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet