Projekt implementace CRM v podniku SLOVMAG a.s. Lubeník

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt implementace CRM v podniku SLOVMAG a.s. Lubeník

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt implementace CRM v podniku SLOVMAG a.s. Lubeník
Autor: Spišák, Peter
Vedoucí: Glogar, Alois
Abstrakt: Práca spracováva CRM analýzu vzťah zákazník predajca. Zameriava sa na vzťahy a lojalitu zákazníkov v podniku SLOVMAG a.s. Lubeník. Rozpracovaný je problém plánovania v podniku, controlling v podniku. V praktickej časti je popísaná spoločnosť SLOVMAG a.s. Zameral som sa na plánovanie, controlling a navrhol som projekt spokojnosti zákazníkov. Projekt spokojnosti zákazníkov je spracovanie katalógu výrobkov v elektronickej podobe. Hlavným cieľom je schopnosť podniku aplikovať a využiť produkt pri svojej obchodnej stratégií spoločnosti a zaviesť ho do praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1169
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2016
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 3946


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
spišák_2006_dp.pdfZablokované 713.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
spišák_2006_vp.doc 985.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
spišák_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet