Analýza spotřebitelských trhů a kupního chování zákazníka společnosti DRIZORO CZ, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spotřebitelských trhů a kupního chování zákazníka společnosti DRIZORO CZ, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátil, Josef
dc.contributor.author Škrabalová, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-19T00:55:22Z
dc.date.available 2010-07-19T00:55:22Z
dc.date.issued 2010-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11783
dc.description.abstract Bakalářská práce je složena se dvou částí, a to na část teoretickou a část praktickou. Teore-tická část byla zaměřena na spotřebitelský trh a jeho rozdělení, a taktéž na kupní chování spotřebitelů na daném trhu. V praktické části byly zpracovány a vyhodnoceny údaje z dotazníkového šetření, který byl předložen zákazníkům společnosti DRIZORO CZ, s.r.o. Na základě zjištění dotazníkového šetření bylo navrženo několik návrhů a doporučení na zefektivnění a zvýšení prodeje firmy. cs
dc.format 60 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2096173 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Spotřebitelský trh cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject černá spotřebitelská skříňka cs
dc.subject kupní chování zákazníka cs
dc.subject mar-ketingový výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject Customer market en
dc.subject customer en
dc.subject customer black box en
dc.subject purchasing behavior en
dc.subject marketing research en
dc.subject survey en
dc.title Analýza spotřebitelských trhů a kupního chování zákazníka společnosti DRIZORO CZ, s.r.o. cs
dc.title.alternative The analysis of consumer market and consumer behavior of the company DRIZORO CZ, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Voloch, Jaroslav
dc.date.accepted 2010-06-10
dc.description.abstract-translated The bachelor work is divided into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused on consumer market and its basic division as well as buyer behavior on the given market. In practical part data based on the results of the survey given to customers of the company DRIZORO Ltd. have been processed and evaluated. According to the results of the survey a few suggestions to steamline and increase business sales have been recommended. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/107 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 15529
dc.date.assigned 2010-02-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
škrabalová_2010_bp.pdfBlocked 1.999Mb PDF View/Open
škrabalová_2010_vp.doc 64Kb Microsoft Word View/Open
škrabalová_2010_op.doc 61Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account