Využití canisterapie ve skupině žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití canisterapie ve skupině žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití canisterapie ve skupině žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Autor: Šimková, Hana
Vedoucí: Marášková, Ivana
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zmapovat využití canisterapie při rozvoji jednotlivých schopností a dovedností žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část vychází z odborné literatury a vysvětluje pojem canisterapie, její metody, cíle, formy a působení na člověka. V další části specifikuje formy práce ve skupině žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a využití canisterapie u těchto žáků. Poslední část popisuje aktivity se žáky v rámci skupinové canisterapie. Praktická část je zaměřena na metodologii výzkumu, popisuje jeho průběh, zpracování a analýzu získaných dat. V závěru jsou shrnuty výsledky výzkumu a uvedena následná doporučení pro praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11887
Datum: 2010-05-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 12279


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šimková_2010_bp.pdf 1.888Mb PDF Zobrazit/otevřít
šimková_2010_vp.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šimková_2010_op.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet