Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh.
Autor: Bednárová, Lucia
Vedoucí: Štefánek, Radoslav
Abstrakt: Predkladaná diplomová práca sa zaoberá spracovaním projektu, prostredníctvom ktorého by mala byť navrhutá stratégia marketingovej komunikácie pre novovznikajúcu agentúru, zaoberajúcu sa predajom ready - made spoločností a zakladaním spoločností na kľúč, vstupujúcu na slovenský trh. Zložená je z teoretickej, analytickej a projektovej časti. Teoretická časť zhŕňa poznatky z oblasti marketingovej komunikácie na Internete a podmienky podnikateľských aktivít na Slovensku. V analytickej časti je analyzovaný trh, portfólio poskytovaných služieb, typ zákazníka ale aj nástroje marketingovej komunikácie využívanej pri obchodovaní s uvedenými spoločnosťami. Projektová časť následne vychádza z teoretických poznatkov a z uskutočnených analýz. Projekt je spracovaný tak, aby umožnil agentúre naplniť stanovené ciele.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11900
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 14737


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bednárová_2010_dp.pdf 1.005Mb PDF Zobrazit/otevřít
bednárová_2010_vp.doc 67.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bednárová_2010_op.doc 65.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet