Verbální manipulace v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Verbální manipulace v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Verbální manipulace v reklamě
Autor: Křivohlávková, Helena
Vedoucí: Atcheson, Hana
Abstrakt: Tato studie se zabývá používáním slov v reklamě a jejich vlivem na ni. Jsou zde demonstrovány rozdíly v působení a ve využití mluveného a psaného jazyka, stejně jako je uveden rozdílný vliv médií na spotřebitele. Tato práce uvádí nejdůležitější pravidla pro psaní dobrých reklamních textů. Analýza zkoumá používání těchto pravidel v reklamách třech vybraných mobilních operátorů. Analytická část této práce ukazuje, že operátoři používají převážně stejné prostředky verbální manipulace, přesto je možné najít významné rozdíly v jejich reklamních strategiích. Výsledky této práce naznačují, že k tomu aby byl reklamní text schopen zaujmout potenciálního zákazníka, by měl obsahovat dobře promyšlené jazykové prostředky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11929
Datum: 2010-05-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13894


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
křivohlávková_2010_bp.pdf 1.485Mb PDF Zobrazit/otevřít
křivohlávková_2010_vp.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
křivohlávková_2010_op.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet