Marketingová strategie firmy při vstupu na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie firmy při vstupu na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie firmy při vstupu na trh
Autor: Hanzelková, Jana
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Teoretická část této diplomové práce se zabývá vysvětlením základních pojmů, jejichž zna-lost je nutná pro pochopení problematiky vytváření marketingové strategie při vstupu firmy na trh. Zejména se zabývá pojmy spojenými s marketingem, jako takovým, e-marketingem a svatební tématikou. V praktické části text čtenáře seznamuje prostřednictvím technik marketingového výzkumu a sběru primární i sekundárních dat se šetřeními a analýzami, které mají prokázat či vyvrátit platnost stanovených hypotéz. Poslední, projektová část se pak věnuje navržení komunikační strategie firmy Svatební agentka při vstupu na trh včetně limitů její realizace přesně tak, jak bylo požadováno v zadání této diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12034
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13724


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hanzelková_2010_dp.pdf 3.222Mb PDF Zobrazit/otevřít
hanzelková_2010_vp.pdf 55.83Kb PDF Zobrazit/otevřít
hanzelková_2010_op.pdf 57.28Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet