Vytvoření projektu "Tekuté dárky" za účelem rozšíření segmentu zákazníků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vytvoření projektu "Tekuté dárky" za účelem rozšíření segmentu zákazníků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vytvoření projektu "Tekuté dárky" za účelem rozšíření segmentu zákazníků
Autor: Janečková, Lucie
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Hlavní úlohou je vytvořit projekt, který rozšíří současnou nabídku firmy o tzv. "tekuté dárky", které zahrnují etikety na vína a ostatní lihoviny, skleničky s potiskem, dárkové tašky a předměty. Prvotními podklady ke zpracování této bakalářské práce jsou: SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a konkurence v oblasti "tekutých dárků". Na základě těchto analýz je navržen plán zavedení nového výrobku na trh. Důležitou součástí projektu jsou vhodně zvolená propagace a efektivní formy oslovení potenciálních zákazníků. V závěru bakalářské práce je vypracován návrh na vyhodnocení projektu "Tekuté dárky".
URI: http://hdl.handle.net/10563/12105
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13489


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
janečková_2010_bp.pdf 2.175Mb PDF Zobrazit/otevřít
janečková_2010_vp.pdf 287.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
janečková_2010_op.pdf 363.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet