Projekt zdokonalení současného stavu marketingové komunikace výrobku ABC ve firmě XYZ s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zdokonalení současného stavu marketingové komunikace výrobku ABC ve firmě XYZ s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zdokonalení současného stavu marketingové komunikace výrobku ABC ve firmě XYZ s.r.o.
Autor: Pokorná, Ivana
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématikou marketingové komunikace. Jejím cílem je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci výrobku ABC ve společnosti XYZ s.r.o. a na základě provedených analýz navrhnout alternativní komunikační kampaň výrobku ABC. Diplomová práce je rozdělena na 3 částí - teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je podkladem k řešení práce. Je tvořena literárními zdroji zabývající se tématikou marketingové komunikace. V analytické části je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace, analýza vnitřního a vnějšího prostředí pomocí SWOT analýzy a analýzy makroprostředí a mikroprostředí. V projektové části je pak navržena alternativní komunikační kampaň výrobku ABC, která je podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12112
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 14913


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pokorná_2010_dp.pdf 1015.Kb PDF Zobrazit/otevřít
pokorná_2010_vp.doc 68Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pokorná_2010_op.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet