Marketingová komunikace Mezinárodního festivalu outdoorových filmů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace Mezinárodního festivalu outdoorových filmů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace Mezinárodního festivalu outdoorových filmů
Autor: Bílková, Eva
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Předmětem této práce je analýza jednotlivých oblastí marketingové komunikace a zaměřuje se na nástroje marketingové komunikace filmových festivalů obecně. Praktická část se vě-nuje analýze marketingových komunikací Mezinárodního festivalu outdoorových filmů, jejich efektivnosti a mírou využití v souvislosti s cílovými skupinami v posledních třech ročnících festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12247
Datum: 2010-05-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13667


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bílková_2010_bp.pdf 3.704Mb PDF Zobrazit/otevřít
bílková_2010_vp.pdf 57.81Kb PDF Zobrazit/otevřít
bílková_2010_op.pdf 59.83Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet