Analýza podnikové etiky, průzkum jejího současného stavu a návrhy na zlepšení v Kiss Publikum, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza podnikové etiky, průzkum jejího současného stavu a návrhy na zlepšení v Kiss Publikum, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza podnikové etiky, průzkum jejího současného stavu a návrhy na zlepšení v Kiss Publikum, a.s.
Autor: Nedbálková, Kamila
Vedoucí: Tomancová, Lucie
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analyzovat stávající stav podnikové etiky ve společnosti Kiss Publikum, a.s. a zpracovat návrh vedoucí ke zlepšení současného stavu. V první části práce jsou na základě literární rešerše vymezena teoretická a metodická východiska, která jsou potřebná pro zpracování praktické části práce. Druhá, praktická část práce vychází z průzkumu současného stavu podnikové etiky v Kiss Publikum, a.s. Podkladem pro průzkum jsou vnitřní normy podniku a dotazníkové šetření mezi jeho pracovníky, dále pak provedení dotazníkového šetření u veřejnosti. Výsledkem této bakalářské práce je vytvoření etického kodexu akciové společnosti Kiss Publikum.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12254
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 16768


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nedbálková_2010_bp.pdf 2.758Mb PDF Zobrazit/otevřít
nedbálková_2010_vp.doc 66Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
nedbálková_2010_op.doc 65.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet