Projekt zvýšení turistické atraktivity Znojemského regionu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení turistické atraktivity Znojemského regionu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Pešťálová, Radka
dc.date.accessioned 2010-07-19T07:52:12Z
dc.date.available 2010-07-19T07:52:12Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12264
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit projekt, který zvýší turistickou atraktivitu Znojemského regionu a jeho návštěvnost. V teoretické části jsou vymezeny pojmy nezbytné k uvedení do problematiky cestovního ruchu a marketingu v cestovním ruchu. V analytické části je charakterizován Znojemský region jako turistická destinace a jeho nabídka v cestovním ruchu. Dále je zde popsán profil návštěvníka Jihomoravského kraje. Na základě vytvořené SWOT analýzy v cestovním ruchu jsou stanoveny konkurenční výhody Znojemska, které jsou pak předmětem analýzy konkurenceschopnosti Znojemského regionu. V projektové části je navržen vznik incomingové agentury ve Znojemském regionu. Jsou vytvořeny návrhy produktových balíčků cestovního ruchu, které povedou k větší atraktivitě Znojemska z pohledu plánování využití volného času. cs
dc.format 104 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2833914 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject Znojemský region cs
dc.subject balíček služeb cs
dc.subject incomingová agentura cs
dc.subject tourist industry en
dc.subject the region of Znojmo en
dc.subject product package en
dc.subject incoming agency en
dc.title Projekt zvýšení turistické atraktivity Znojemského regionu cs
dc.title.alternative The project of the tourist attractivity increasing in Znojmo region en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Maloula, Samir
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated The objective of this master thesis is to create the project that will increase the tourist attractivity of the region of Znojmo and its attendance. In the theoretical part of the thesis the concepts essential to opening the problem of tourist industry and marketing in tourist industry are set. In the analytical part Znojmo region as a tourist region and its offer in tourist industry is characterized. Then the profile of a visitor of South Moravian region is described. On the basis of created SWOT analysis the competitive advantages of Znojmo region are set. These advantages are the subject of the competitiveness of the Znojmo region analysis. In the project the creation of the incoming agency in Znojmo region is designed. Then the projects of product packages for the tourist industry are created. They will lead to greater attractivity of Znojmo region from the point of view of the planning of a free time usage. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14780
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
pešťálová_2010_dp.pdf 2.702Mb PDF View/Open
pešťálová_2010_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
pešťálová_2010_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account