Etické problémy public relations a reklamy lesnických a mysliveckých subjektů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Etické problémy public relations a reklamy lesnických a mysliveckých subjektů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Etické problémy public relations a reklamy lesnických a mysliveckých subjektů
Autor: Kľúčik, Ľubomír
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Obsahom bakalárskej práce je špecifikácia hlavných etických problémov public relations a reklamy lesníckych a poľovníckych subjektov, analýza a porovnanie aktivít vybraných lesnícko-poľovníckych subjektov v Českej republike (Lesy ČR s.p.) a Slovenskej republike (Lesy SR š.p.) v oblasti reklamy a public relations v období rokov 2009-2010. Na základe analýzy postoja predstaviteľov lesnícko-poľovníckych subjektov, ako zadávateľov v reklame a public relations, je navrhnutá forma intenzívnej komunikácie s verejnosťou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12319
Datum: 2010-05-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13669


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kľúčik_2010_bp.pdf 15.44Mb PDF Zobrazit/otevřít
kľúčik_2010_vp.pdf 54.80Kb PDF Zobrazit/otevřít
kľúčik_2010_op.pdf 60.39Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet